A Leonidas Csillaghajó Legénységének útja a Galaxisok és Lelkek mentén

A Leonidas a Földi nemzetek egyik rég dédelgetett álmát megvalósító terv keretein belül született, melynek célja az emberiség szaporodó tömegei számára új területek keresése, és meghódítása volt. Sorban az ötödik hajó ebben a tervben, és eddig a legkorszerűbb, mivel egy sajnálatos szerencsétlenség során mindkettő az őt követő hajók közül nyomtalanul eltűnt a Naprendszer távoli bolygói között

2009. január 4., vasárnap

A SZER...

- Jajj lányok, köszönöm, hogy tudtunk beszélni! Várlak titeket két nap múlva újabb ötletekkel! - Selma teadélutánja termékeny volt, sok dolgot sikerült a lányokkal egyeztetni. Ahogy a fiatalság távozott, azonnal a konzolhoz lépett: - Joseph! Van rám egy perced?
- Igen, én Selmám... Sikerült?
- Igen Joe, de biztos, hogy helyesen tesszük? Tudom, hogy az én ötletem volt, de valahogy furdal a lelkiismeret. Nem lesz bajuk?
- Nyugodj meg drágám, semmi bajuk sem lesz. Én is beadtam Matt-nek a magáét már, és elhelyeztem a feromon-érzékelőket a kabinjában. Muszály meglennie ennek is, én már nem bírom nézni...

Matt Morawsky konzolján már csak egy találkozó volt hátra: Jillian személyes látogatása.
- Szabad! - válaszolt az ajtó pittyegésére, ami hamarost utat engedett Jill-nek - Igen százados, miért fáradtál ma hozzám?
- Igazából nem tudom... - mondta Jill, és olyan szemekkel kapcsolódtak egymás pillantásába, amit nehéz lenne félreérteni...
A félreértésre sajnos nem volt idő, az események felgyorsultak, és a pillantást követően egy ölelésben, illetve szenvedélyes csókban ért véget a pillanat, mely után a világ elsötétült előttük.

A köd felszálltára néhány óra múlva került sor, s egymás karjaiban találta őket Matt ágyában, teljesen meztelenül, egy másik ölelésben.
- Mi történt? - kérdezték egyszerre. - Nem tudom! - válaszolták egyszerre.
- Most mi lesz? - kérdezték egyszerre.
- A legfontosabb, hogy kiderítsük, hogy mi is volt ez. - szólt Matt gyorsan, és felpatant az ágyról.
Jill megpróbálta eltakarni a szemét, de a kíváncsisága győzedelmeskedett a szándék felett, Matt izmos háta, és formás pasi-feneke már amúgy is izgatta a fantáziáját.
- Doki, én megöllek - hallatszott a fürdőszobából.
- Mi az Matt?
- Még évekkel ezelőtt egy kísérlet során felfedeztünk egy érdekes szert...
- Mire szolgált?
- Eredetileg kemény halucinogént kerestünk vallatáshoz, de az egyik keverék nyers formájában igencsak komoly afrodiziákum volt. Egyetlen utóhatása egy apró csilogó folt a szivárványhártyán... Én megölöm Dokit!
- Neki mi köze ehhez?
- Egyedül ő ismeri az előállítását. - toppant be Matt, már egyenruhában. - Ne haragudj, most mennem kell megfojtani valakit.
Indulás előtt még odalépett a takaróba burkolózó Jill-hez, szorosan átölelte, és hosszan megcsókolta. - Senkinek egy szót se, kérlek!
- Értem, senkinek egy szót se! Siess, kitalálok egyedül is...
- Szeretlek... - és egy hirtelen szökkenéssel az ágytól ajz ajtónál termett.

Majd az ajtó egy apró szisszenéssel bezárult mögötte...

Nincsenek megjegyzések: